Stærk serviceprofil til MOBA-holdet - Benjamin er ny salgs- og Servicemedarbejder

”Kunder skal ikke stå og vente på service…”, siger Benjamin Ellehauge, der er en ny stærk serviceprofil hos MOBA Denmark, hvor han skal arbejde med salg og montering af løsninger – og med den hurtige og effektive service, der er så vigtig for både MOBA og vores kunder.

- Jeg er uddannet entreprenørmekaniker og har altid synes, at det var spændende at arbejde både med maskinerne og med det udstyr, man kan montere for at gøre kundernes hverdag nemmere. Derfor var jobbet job MOBA en mulighed for at arbejde mere med begge dele. Firmaet har samtidig nogle ideer om, hvad der er god kundeservice, der passer godt til mig, fortæller Benjamin Ellehauge.

 

Altid klar til at hjælpe

- Det er interessant at arbejde med teknologien, sensorerne, GPS’en og især brugervenligheden for maskinføreren i MOBA’s produkter og løsninger. Jeg glæder mig samtidig til at have med både salg og montering at gøre, da jeg har arbejdet i branchen i nogle år og er vant til at tale med både maskinførere og entreprenører, siger Benjamin Ellehauge og tilføjer:

- Jeg er altid klar til at hjælpe, og på den måde tror jeg, at jeg passer rigtig godt til MOBA. For jeg ved, hvor vigtigt det er for kunder, at de ikke skal stå og vente på service. 


Tilbage til oversigten

 

Servicemedarbejder MOBA Denmark
Benjamin Ellehauge, Servicemedarbejder MOBA Denmark